EXPERIMENT5

welcome to - Science Johore Form 5 2008 Organization Authorised Forum.
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Perompak Bas Kilang

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
**r@!n_7
pelajar biasa
pelajar biasa


Male Number of posts : 7
Age : 25
Location : tiraP ajaR.........utaB tahaP
HP number : 012- 73(tuuut!!!)
Class : 5 tikaknile cempaka
Registration date : 2008-03-24

PostSubject: Perompak Bas Kilang   29/4/2008, 2:41 pm

Suatu hari, sebuah bas kilang yang memuatkan pekerja wanita sahaja sedang
menuju kilang kayu yang terletak jauh dari kawasan kampung. Dalam perjalanan
tu..mereka terpaksa melalui kebun getah yang sangat luas..

Nak di jadikan cerita..ada seorang mamat kat tepi jalan menahan bas tersebut..nak mintak tumpang..jadi bas tu pun berhenti la... Tetiba..lebih kurang 6 orang perompak keluar nak merompak bas tersebut..

Sorang perompak berkata..
" Keluarkan dan bagi semua barang kemas yang korang ada..!!Cepat..!!"

Sorang pekerja kilang tu membalas..
" ..tapi..kami tak bawak barang kemas kalau gi keja..duit pun sikit je.."

Perompak berfikir seketika..
"Ha..gini la..sebab korang takder brang kemas & duit..kami rogol korang SEMUA..ahahhaa.."

Pekerja kilang yang muda berkata..
" Alalaa...takkan la makcik yang kat belakang tu nak rogol jugak..tak kesian
ker.."

Tetiba..makcik tu berdiri..
" Weh..ko nie..tak paham ker..kalau dia cakap SEMUA..SEMUA la.." Shocked
Back to top Go down
View user profile
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: Perompak Bas Kilang   2/6/2008, 9:49 am

hahaha~~~ x tahan akuh ... Razz

_________________


PLAYER DOTA YG SUDAH DIKALAHKAN:
BAI
PINTAL
PUMBA
ZARUL
SAHAB
FARID
(haha)
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
 
Perompak Bas Kilang
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EXPERIMENT5 :: SeNarai ForumZ :: :: SESI gelak ketawa ::-
Jump to: