EXPERIMENT5

welcome to - Science Johore Form 5 2008 Organization Authorised Forum.
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
aty
Pembantu Makmal!
Pembantu Makmal!


Female Number of posts : 42
Age : 25
Location : jOhOr baHru
HP number : ~0177302707~
Class : :: 5 technicaL 2 ::
Registration date : 2008-03-09

PostSubject: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   10/3/2008, 6:40 pm

Rahsia di sebalik bulan lahir, ianya berdasarkan kajian selama 25 tahun oleh Dato' Fadzilah Kamsah berkaitan sikap manusia. Sejauh mana ketepatan dan kebenarannya, tidaklah diketahui. Semoga anda semua terhibur membaca rahsia bulan lahir anda dan insan di sekeliling anda.

Rahsia Tarikh Kelahiran





JANUARI


Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik, sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik, rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan, suka smart, kemas dan teratur, bersifat sensitif , berfikiran mendalam, pandai mengambil hati org lain, pendiam kecuali telah dirangsang, agak pemalu, daya tumpuan yang sangat tinggi, mudah mendisiplinkan diri sendiri, badannya sihat tetapi mudah diserang selesema, bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamerkannya, cukup sayang pada kanak-kanak, suka duduk di rumah, setia pada segala-galanya, perlu belajar kemahiran sosial, cemburu yang sangat tinggi.

FEBRUARI


Berfikiran abstrak, sukakan benda yang realiti dan abstrak, intelligent, bijak dan genius, personaliti yang mudah berubah, mudah menawan orang lain, agak pendiam, pemalu dan rendah diri, jujur dan setia pada segalanya, keras hati untuk mencapai matlamat, tidak suka dikongkong, mudah memberontak apabila dikongkong, suka kegiatan yang lasak, emosinya mudah terluka dan sangat sensitif, mudah mempamerkan marahnya, tidak suka benda yang remeh-temeh, suka berkawan tetapi kurang mempamerkannya, sangat berani dan suka memberontak, bercita-cita tinggi dan suka berangan-angan, ada harapan untuk merealisasikan impiannya, pemerhatian yang tajam, suka hiburan dan sukan, suka benda yang bersifat seni, sangat romantik pada dalaman tetapi tidak pada luaran, berkecenderungan pada benda yang tahyul, amat mudah dan boleh menjadi terlalu boros, perlu belajar untuk mempamerkan emosi

MAC


Personaliti yang menarik dan menawan, mudah didampingi, sangat pemalu dan pemendam rasa, sangat baik secara semulajadi, jujur, pemurah dan mudah simpati, sangat sensitif pada perkataan yang dituturkan dan alam persekitaran, suka pada kedamaian, sangat peka kepada orang lain, sesuai dengan kerjaya yang memberi khidmat kepada orang lain, tidak cepat marah dan sangat amanah, tahu balas budi dan tahu kenang budi, pemerhatian dan penilaian yang sangat tajam, kecenderungan untuk berdendam jika tidak dikawal, suka berangan-angan, suka melancong, sangat manja dan suka diberi perhatian yang sangat tinggi, kelam kabut dalam memilih pasangan, suka dengan hiasan rumahtangga, punya bakat seni dalam bidang muzik, kecenderungan kepada benda yang istimewa dan baik, jangan terlalu moody.

APRIL


Sangat aktif dan dinamik, cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal, sangat menarik dan pandai manjakan diri, punya daya mental yang sangat kuat, suka diberi perhatian, sangat diplomatik (pandai memujuk) dan berkawan, pandai menyelesaikan masalah orang lain, sangat berani dan tiada perasaan takut, suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah, emosi cepat terusik, cuba kawal emosi, kecenderungan bersifat dendam, agresif, kelam kabut untuk membuat keputusan, kuat daya ingatan, gerak hati yang sangat kuat, pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain, berpenyakit di sekitar kepala dan dada, sangat cemburu dan terlalu cemburu.

MEI


Keras hati dan degil, kuat semangat dan bermotivasi tinggi, pemikiran yang tajam, mudah marah apabila tidak dikawal, pandai menarik hati orang lain dan menarik perhatian, perasaan yang amat mendalam, cantik dari segi mental dan fizikal, tidak perlu dimotivasikan, tetap pendirian tetapi mudah dipengaruhi oleh orang lain, mudah dipujuk, bersikap sistematik (otak kiri), suka berangan, kuat daya firasat, memahami apa yang terlintas di hati orang lain tanpa diberitahu, bahagian telinga dan leher mudah diserang penyakit, daya khayalan yang tinggi, permikiran yang tajam, pandai berdebat, fizikal yang baik, kelemahan sistem pernafasan, suka sastera, seni dan muzik serta melancong, tidak berapa suka duduk di rumah, tidak boleh duduk diam, tidak punya ramai anak, rajin dan bersemangat tinggi, agak boros.

JUN


Berfikiran jauh dan berwawasan, mudah ditawan kerana sikap baik, berperangai lemah lembut, mudah berubah sikap, perangai, idea dan moodidea yang terlalu banyak di kepala, bersifat sensitif, otaknya aktif (sentiasa berfikir), sukar melakukan sesuatu dengan segera, bersikap suka menangguh-nangguh, bersikap terlalu memilih dan mahukan yang terbaik, cepat marah dan cepat sejuk, suka bercakap dan berdebat, suka buat lawak dan bergurau, otaknya cerdas berangan-angan, mudah berkawan dan pandai berkawan, orang yang sangat tertib, pandai mempamerkan sikap, mudah kecil hati, mudah kena selesema, suka berkemas, cepat rasa bosan, sikap terlalu memilih dan cerewet, kurang mempamerkan perasaan, lambat sembuh apabila terluka hati, suka kepada barang yang berjenama, mudah menjadi eksekutif, kedegilan yang tidak terkawal, sesiapa yang memuji adalah musuh, sesiapa yang menegur adalah kawan

JULAI



Sangat seronok didampingi, banyak berahsia dan sukar dimengerti terutamanya lelaki, agak pendiam kecuali dirangsang, ada harga dan maruah diri, tidak suka menyusahkan orang lain tetapi tidak marah apabila disusahkan, mudah dipujuk dan bercakap lurus, sangat menjaga hati orang lain, sangat peramah, emosi sangat mendalam tetapi mudah terluka hatinya, berjiwa sentimental, jarang berdendam, mudah memaafkan tetapi sukar melupakan, tidak suka benda remeh-temeh, membimbing cara fizikal dan mental, sangat peka, caring, pengasih serta penyayang, layanan yang serupa dengan semua orang, tinggi daya simpati, pemerhatian yang tajam, suka menilai orang lain melalui pemerhatian, mudah dan rajin belajar, suka muhasabah diri, suka megenangkan peristiwa atau kawan lama, suka mendiamkan diri, suka duduk di rumah, suka tunggu kawan tetapi tidak cari kawan, tidak agresif kecuali terpaksa, lemah dari segi kesihatan perut, mudah gemuk kalau tidak kawal diet, minta disayangi, mudah terluka hati tetapi lambat pulih, terlalu mengambil berat, rajin dalam membuat kerja.

OGOS


Suka berlawak, mudah tertawan kepadanya, sopan santun dan caring terhadap orang lain, berani dan tidak tahu takut, orangnya agak tegas dan berkepimpinan, pandai memujuk orang lain, terlalu pemurah dan bersikap ego, nilai harga diri yang sangat tinggi, dahagakan pujian, semangat juang yang luar biasa, cepat marah dan mudah mengamuk, mudah marah apabila cakapnya dilawan, sangat cemburu, daya pemerhatian yang tajam dan teliti, cepat berfikir, fikiran yang berdikari, suka memimpin dan dipimpin, sifat suka berangan, berbakat dalam seni lukis, hiburan dan silat, sangat sensitif tapi tidak mudah merajuk, cepat ditimpa penyakit, belajar untuk relax, sikap kelam kabut, romantik, pengasih, penyayang, suka mencari kawan.

SEPTEMBER


Sangat bersopan santun dan bertolak ansur, sangat cermat, teliti dan teratur, suka menegur kesilapan orang lain dan mengkritik, pendiam tetapi pandai bercakap, sikap sangat cool, sangat baik dan mudah simpati, sangat prihatin dan terperinci, amanah, setia dan jujur, kerja yang dilakukan sangat sempurna, sangat sensitif yang tidak diketahui, orang yang banyak berfikir, daya penaakulan yang baik, otak bijak dan mudah belajar, suka mencari maklumat, kawal diri dari terlalu mengkritik, pandai mendorong diri sendiri, mudah memahami orang lain (daya firasat yang tinggi), banyak simpan rahsia, suka sukan, hiburan dan melancong, kurang menunjukkan perasaannya, luka hatinya sangat lama disimpan, terlalu memilih pasangan, sukakan benda yang luas, sistematik

OKTOBER


Suka sembang, suka orang yang sayang padanya, suka ambil jalan tengah, sangat menawan dan sopan santun, kecantikan luar dan dalam, tidak pandai berbohong dan berpura-pura, mudah rasa simpati, baik, pentingkan kawan, sentiasa berkawan, hatinya mudah terusik tetapi merajuknya tidak lama, cepat marah, pentingkan diri sendiri, tidak menolong orang kecuali diminta, suka melihat dari perspektifnya sendiri, tidak suka terima pandangan orang lain, emosi yang mudah terusik, suka berangan dan pandai bercakap, emosi yang kelam kabut, daya firasat yang sangat kuat (terutamanya perempuan), suka melancong, bidang sastera dan seni, pengasih ,penyayang dan lemah lembut, romantik dalam percintaan, mudah terusik hati dan cemburu, ambil berat tentang orang lain, suka kegiatan luar, orang yang adil, boros dan mudah dipengaruhi persekitaran, mudah patah semangat.

NOVEMBER


Banyak idea, sukar untuk dimengertikan atau difahami sikapnya, berfikiran ke hadapan, berfikiran unik dan bijak, penuh dengan idea-idea baru yang luarbiasa, pemikiran yang tajam, daya firasat yang sangat halus dan tinggi, bagus untuk jadi doktor, cermat dan teliti, personaliti dinamik, sifat berahsia, pandai mencungkil dan mencari rahsia, banyak berfikir, kurang bercakap tetapi mesra, berani, pemurah, setia dan banyak kesabaran, terlalu degil dan keras hati, apabila hendakkan sesuatu, diusahakan sehingga berjaya, tidak suka marah kecuali digugat, mudah ambil berat terhadap orang lain, pandai muhasabah diri, cara berfikir lain dari orang lain, otak yang sangat tajam, pandai mendorong diri sendiri, tidak hargai pujian, kekuatan semangat dan daya juang yang sangat tinggi, apabila hendak sesuatu cuba sampai berjaya, badan yang tough, kasih sayang dan emosi yang sangat mendalam, romantik, tidak pasti dengan hubungan kasih sayang, suka duduk di rumah, sangat rajin dan berkemampuan tinggi, amanah, jujur, setia dan pandai berahsia, tidak berapa berjaya dalam mengawal emosi, bercita-cita tinggi, perangai tidak dapat diramal dan mudah berubah-ubah

DISEMBER


Sangat setia dan pemurah, bersifat patriotik, sangat aktif dalam permainan dan pergaulan, sikap kurang sabar dan tergesa-gesa, bercita-cita tinggi, suka menjadi orang yang berpengaruh dalam organisasi, seronok didampingi, suka bercampur dengan orang, suka dipuji, diberi perhatian dan suka dibelai, sangat jujur, amanah dan bertolak ansur, tidak pandai berpura-pura, cepat marah, perangai yang berubah-ubah, tidak ego walaupun harga diri sangat tinggi benci pada kongkongan suka berlawak, pandai buat lawak dan berfikiran dengan logik
Back to top Go down
View user profile
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   10/3/2008, 8:57 pm

aku disember.!! bley than btul a bnde nie... Embarassed
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
Salmi Effendi
pelajar biasa
pelajar biasa


Female Number of posts : 7
Age : 25
Location : Johor Bahru
Class : 5 Technical 2
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: September-ians   10/3/2008, 9:05 pm

ahaha
btol btol Smile
Back to top Go down
View user profile http://childishsideofme.blogspot.com/
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   10/3/2008, 9:48 pm

APRIL


Sangat aktif dan dinamik, cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal, sangat menarik dan pandai manjakan diri, punya daya mental yang sangat kuat, suka diberi perhatian, sangat diplomatik (pandai memujuk) dan berkawan, pandai menyelesaikan masalah orang lain, sangat berani dan tiada perasaan takut, suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah, emosi cepat terusik, cuba kawal emosi, kecenderungan bersifat dendam, agresif, kelam kabut untuk membuat keputusan, kuat daya ingatan, gerak hati yang sangat kuat, pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain, berpenyakit di sekitar kepala dan dada, sangat cemburu dan terlalu cemburu.

hurm...
ad yg betol dan ad yang x betol...
apa-apa pon aku tak bole nak nilai diri sendiri..
yang terbaik adalah korang yg menilai aku...
sekian....
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   10/3/2008, 10:11 pm

Quote :
JANUARI


Bercita-cita tinggi dan orangnya serius, suka mendidik dan dididik, sangat mudah melihat kelemahan orang dan suka mengkritik, rajin dan setiap yang dibuat nampak keuntungan, suka smart, kemas dan teratur, bersifat sensitif , berfikiran mendalam, pandai mengambil hati org lain, pendiam kecuali telah dirangsang, agak pemalu, daya tumpuan yang sangat tinggi, mudah mendisiplinkan diri sendiri, badannya sihat tetapi mudah diserang selesema, bersikap romantik tetapi tidak pandai mempamerkannya, cukup sayang pada kanak-kanak, suka duduk di rumah, setia pada segala-galanya, perlu belajar kemahiran sosial, cemburu yang sangat tinggi.

INI TIDAK BETULL!!!!!!
AKUH ADA JUMPA YG LAGI BETULL>>>

JANUARI
hensem
macho
bergaya
hebat
segak
power
tough
good luck...
dan macam2 lagi...
kekekekeh~

p/S : INI HANYA PENDAPAT.. JGN PERCAYA... KHURAFAT SIFATNYA...

peace...roger n out..

_________________


PLAYER DOTA YG SUDAH DIKALAHKAN:
BAI
PINTAL
PUMBA
ZARUL
SAHAB
FARID
(haha)
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 8:10 am

ceh.. ko nk ckp pasl diri ko lak an... masuk bakul angkat sndrik!! Wink
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 9:12 am

Btol2...
aku tak setuju ngan benda ni...
Khurafat mempercayai benda ni...
tapi rase ni macam ayat Dato' Fadzillah Kamsah...
die khurafat eh?? affraid
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 9:23 am

ya allah.. dr fazilah tu bukn khurafat a.. ish3...
ceramah motivasi die sgt besh a...
eh dnga cite kalo nk panggil die wat cramah... bayaran dlm 2 ribu.. btul ke? Question
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 9:44 am

a_a_i_n_a_a wrote:
ya allah.. dr fazilah tu bukn khurafat a.. ish3...
ceramah motivasi die sgt besh a...
eh dnga cite kalo nk panggil die wat cramah... bayaran dlm 2 ribu.. btul ke? Question
aik...nak buat motivasi pon kene bayaran ke..
x ikhlas betol penceramah2 kat Malaysia...
buat kerja dengan ikhlas baru dapat keredaan...
hahahaha.... Razz
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 9:52 am

oit itula dinamekan business...!!! aiyo...
kalo wat x de byran rugi a die...
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 9:55 am

a_a_i_n_a_a wrote:
oit itula dinamekan business...!!! aiyo...
kalo wat x de byran rugi a die...
haha...to r...
mak bapak die anto luar negara suro die blajo jd doktor...
yg die dok menggatal motivasikan org mase kat luar negara....
ish3..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 9:58 am

ala tu kire doktor la tu... tgk kat pangkal name die ade DR. hahahah
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 10:04 am

a_a_i_n_a_a wrote:
ala tu kire doktor la tu... tgk kat pangkal name die ade DR. hahahah
tapi mk bapak die anto suro die amik jurusan lain...
bukannyer jurusan memotivasikan org....
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 10:05 am

wei skatie die a nk mek jurusan pe... kite mane bley asek ekut mak bapak jer... kekadg nk gak tntukan hala tuju hidop sndrik!! Mad
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 10:10 am

a_a_i_n_a_a wrote:
wei skatie die a nk mek jurusan pe... kite mane bley asek ekut mak bapak jer... kekadg nk gak tntukan hala tuju hidop sndrik!! Mad
ish3...nyesal berkata begitu...
aah..lantak die r...
tapi yg die asal nk nyebok motivasikan org..
bia r org to tentukn hidup die....
hahaha.....
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 10:11 am

hahaha,,,
die kalo bley x nk pon tntukan idop org.. tp org yg mntx tlg die.. ape le...
wei kate de tusyen..x gi ke??
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 10:13 am

a_a_i_n_a_a wrote:
hahaha,,,
die kalo bley x nk pon tntukan idop org.. tp org yg mntx tlg die.. ape le...
wei kate de tusyen..x gi ke??
huh..
untuk pengetahuan sume ari ni xde tusyen...
wah..relax nyer.....
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 10:17 am

kay berbalik pade topic....

APRIL

Sangat aktif dan dinamik, cepat bertindak buat keputusan tetapi cepat menyesal, sangat menarik dan pandai manjakan diri, punya daya mental yang sangat kuat, suka diberi perhatian, sangat diplomatik (pandai memujuk) dan berkawan, pandai menyelesaikan masalah orang lain, sangat berani dan tiada perasaan takut, suka adventure, pengasih, penyayang, sopan santun dan pemurah, emosi cepat terusik, cuba kawal emosi, kecenderungan bersifat dendam, agresif, kelam kabut untuk membuat keputusan, kuat daya ingatan, gerak hati yang sangat kuat, pandai mendorong diri sendiri dan memotivasikan orang lain, berpenyakit di sekitar kepala dan dada, sangat cemburu dan terlalu cemburu.

btolkah anda berpenyakit seperti yg ditulis?? sakit ape a???
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 11:13 am

cancer...
em...
malulah...
em....
cancer...pa...
paa...
haa...
cancer paru-paru...
baru engat!
=D

_________________


PLAYER DOTA YG SUDAH DIKALAHKAN:
BAI
PINTAL
PUMBA
ZARUL
SAHAB
FARID
(haha)
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 11:16 am

kuah3...
bley slamat x a saket tu"?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 11:23 am

doa bebnyak...
pasti boleh...
doa+usehe...
allah maha besa~

_________________


PLAYER DOTA YG SUDAH DIKALAHKAN:
BAI
PINTAL
PUMBA
ZARUL
SAHAB
FARID
(haha)
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 11:27 am

kanser peparu bukan tuk org yg sllu smoke ke?
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 12:27 pm

kalau dada myb sakit peparu..
dan kpale myb strok....
sesuai untuk perokok.... pale
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
a_a_i_n_a_a
GPK AKADEMIK
GPK AKADEMIK


Female Number of posts : 189
Age : 24
Location : putrajaya
HP number : 1300882525
Class : EX 5 technical Terompet
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 12:43 pm

to all smokers..
besh ke isap rokok???
Back to top Go down
View user profile http://www.myspace.com/a_a_i_n_a_a
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   11/3/2008, 12:58 pm

a_a_i_n_a_a wrote:
to all smokers..
besh ke isap rokok???
nk bgtau susa...
isap sendiri r...
haha...
xde r...
gurau je..
jangan sesekali merokok...
sekali merokok susa nk berhenti....
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
Sponsored content




PostSubject: Re: rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!   Today at 3:45 am

Back to top Go down
 
rahsia buLAn kelahiran..adAkah itu anda????check it out!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» VAC " COLA " for 2013 is .... 1.80 % ....BELOW NAT. CPI AVERAGE OF 1.90% ....... Check your mthly Pay
» Check Fraud Case - Possible Plea Deal
» Spell check & word count when posting
» Check your World War One medals
» Two women 'caught trying to smuggle dead relative on to passenger jet at Liverpool airport'

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EXPERIMENT5 :: SeNarai ForumZ :: :: SEMBANG kosong ::-
Jump to: