EXPERIMENT5

welcome to - Science Johore Form 5 2008 Organization Authorised Forum.
 
HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next
AuthorMessage
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   7/3/2008, 11:19 pm

FAKTA 1: Puteri Gunung Ledang
Harap maap, fakta tersebut xdapat di nyatakan kerana terdapat masalah teknikal..kuikuikui

FAKTA 2: Batu Bersurat Terengganu
Mengikut sejarah, ada seorang hamba sultan Terengganu telah dipancung
kerana telah melakukan kesalahan. Namun tidak diberitahu apa kesalahannya. Di atas kajiselidik kami, hamba yang dihukum bunuh itu
sebenarnya ialah seorang yang bekerja sebagai posmen tetapi tidak mahu
menghantar surat-surat baginda kemudian posmen itu melonggokkan surat dirumahnya. Pulis telah menemui 1,290 pucuk batu bersurat di rumah posmen tersebut. Alasan posmen itu ialah macammana dia nak angkat batu-batu bersurat tu naik basikal untuk dihantar ke penerimanya.

FAKTA 3: Keris Taming Sari
Ramai yang mengatakan bahawa keris taming sari telah hilang dan tidak
dijumpai sehingga kini. Namun kami telah menemuinya di salah satu
kawasan di pendalaman Melaka. Setelah berbulan-bulan mengadakan
ekspedisi mencari keris taming sari barulah kami menemui motor Kris yang ditunggang oleh pakcik Taming yang sedang memakai Sari.

FAKTA 4: Bangunan WTC Runtuh di New York
Sebenarnya bangunan ini dapat diselamatkan dari runtuh namun fakta kami sangat jelas kenapa sebenarnya ia runtuh. Persoalan kenapa bangunan ini runtuh terjawab kerana Superman pada masa tu spender dia basah lalu malu untuk dia keluar tanpa spender dia, Batman pula takleh keluar siang sebab kelawar tidur waktu siang. Spiderman pulak hari tu mengalami kincit perut dan terberak-berak kerana tertelan sarang labah-labah. Manakala Kapten Amerika pada hari tu sedang menghadiri majlis penerimaan pangkat sebagai Kapten. Hulk dan wolverine pula tengah menghadiri interview sebagai pelayan hotel dan last sekali catwomen tengah jahit kostumnya yang koyak. Ini semuanya fakta kenapa bangunan tu runtuh kerana superhero amerika mengalami masalah.

FAKTA 5: Taliban
Sebelum Amerika ingin menyerang Afghanistan, sebenarnya mereka ingin menyerang Malaysia terlebih dahulu kerana pada sangkaan mereka Malaysia ialah pusat pentadbiran Taliban yang diketuai Osama
Laden. Namun akhirnya mereka malu pada tahap baboon kerana taliban yang mereka sangkakan itu sebenarnya ialah sebuah syarikat telekomunikasi yang bernama Talikom Malaysia Berhad.

FAKTA 6: Karam Sinkh Walia
Sebenarnya takda apa-apa yang berkaitan dengan dia. Saja je aku nak
tulis nama dia. Kui...kui...kui...kui...
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
Salmi Effendi
pelajar biasa
pelajar biasa


Female Number of posts : 7
Age : 25
Location : Johor Bahru
Class : 5 Technical 2
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: :)   8/3/2008, 12:34 am

Aku xbace pown snanye.
sje2 je nk reply post ko.
wahaha.

Razz
Back to top Go down
View user profile http://childishsideofme.blogspot.com/
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: poyo!!   8/3/2008, 12:44 am

ceh...
poyo giler...
mne ko dapat idea tulis to sume...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 12:47 am

akuh dapat dari page org... kui3~ Smile
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
+***+PiNtaL+***+
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 304
Age : 25
Location : ++LubAng2 fLy++
HP number : ++0177424142++
Class : ++5sAiNS 3++
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:52 am

comments daripada cikgu aziz hussien:
~bagus
~fakta menarik
~cume perbanyakkan isi lagi
~utk kali nie,, sy bleyh bg awk markah yg tinggi untuk awk malik..
~anyway,, nice try malik..

comments daripada cikgu isa kasbi:
dengan nada agk mrh..
ckgu isa berkata....
~malik..
~awk nie..
~sy pon xtaw nak cakap pe..
~awk ingat sejarah nie men2..
~xpe2..
~sy bg awk pluang lagi..

comments daripada cikgu hasSim markom:
~woi malik!!!
~oo..
~ko nganjing aq eyh..
~kepale buret ko la..
~ko ingat nie lawak eyh..
~siap ko nnt..
~aq sruh ckgu aziz, guru rumah segare peluk ko
~pas2 bwk ko bl8 umah dy tdo skali ngan dy..
~nak..
~mntk maap kat aq nnt..

comments daripada ustaz saiful affendy:
~malik..
~awk men2 ya ngan saya ya..
~saya da x taw nak ckp camne lagi kat awk ya..
~klu bleyh bunuh,, sy bunuh awk ya..
~hurrrggghhhh...
~mate sy da nek bebulu nengok awk..
~hurrrggghhhh...

itu saje comments daripada cikgu3 sejarah dan ustaz jemputan kita..


semuanye adalah rekaan semate2..
mintak ampun kat cikgu2 sume..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/pintal
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:55 am

Quote :
comments daripada cikgu hasSim markom:
~woi malik!!!
~oo..
~ko nganjing aq eyh..
~kepale buret ko la..
~ko ingat nie lawak eyh..
~siap ko nnt..
~aq sruh ckgu aziz, guru rumah segare peluk ko
~pas2 bwk ko bl8 umah dy tdo skali ngan dy..
~nak..
~mntk maap kat aq nnt..

Quote :
comments daripada ustaz saiful affendy:
~malik..
~awk men2 ya ngan saya ya..
~saya da x taw nak ckp camne lagi kat awk ya..
~klu bleyh bunuh,, sy bunuh awk ya..
~hurrrggghhhh...
~mate sy da nek bebulu nengok awk..
~hurrrggghhhh...

ni je komen yg besh...

wakakkaakkakakaka.... siol la ko pintallll.....

_________________


PLAYER DOTA YG SUDAH DIKALAHKAN:
BAI
PINTAL
PUMBA
ZARUL
SAHAB
FARID
(haha)
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
+***+PiNtaL+***+
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 304
Age : 25
Location : ++LubAng2 fLy++
HP number : ++0177424142++
Class : ++5sAiNS 3++
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 11:10 am

yg len 2 x smpy ati nk nganjeng..
bpade2 nk nganjing ckgu..
kang kne dolat..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/pintal
EscaL8
MakCik Cleaner!
MakCik Cleaner!


Male Number of posts : 10
Age : 25
Location : ~~region of da' NVRWLRD~~
HP number : 017-6452896
Class : ~5 Science .......
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 2:09 pm

malik.... NICELY DONE!!!
gud stuff BRO JOHN!!!
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/jpluver
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 2:43 pm

xde ke fakta yg menarik lagi...
malik...
lawak2...
sape ad fakta sejarah yang nak diselewengkan?? Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 6:22 pm

xder ar fakta2 len...wuuuu~

klo fakta PEPATAH MELAYU akuh ada lah..

1. Terlajak perahu boleh diundur, terlajak kereta
pun boleh undur, terlajak kapal terbang takde gear
reverse, sori.

2. Bersatu kita teguh, bercerai kita kahwin lain.

3. Sudahlah jatuh ditimpa pula tangga lepas tu
tercium pulak tahi ayam.

4. Alang-alang mandi biar guna sabun & syampu.

5. Harimau mati meninggalkan belang, isteri mati
meninggalkan gelang, suami mati meninggalkan
hutang. (Itulah...lain kali jangan suruh suami beli
gelang secara hutang)

6. Sebab mulut santan binasa sebab mulut juga...
nasi pun habis.

7. Biar putih tulang jangan kuning gigi (gosok,
jangan tak gosok tau)

8. Kalau tiada angin masakan pokok bergoyang
kecuali kalau ada beruk atas pokok tu.

9. Malang tak berbau tapi kentut boleh berbau
walaupun tak berbunyi.

10. Biar mati bini jangan mati anak (boleh kahwin
lagi ape)

11. Alang-alang menyeluk perkasam biar sampai
kepangkal ketiak.

12. Biar korek hidung jangan korek tabung.

13. Berakit-rakit kehulu, berenang-renang ketepian
lama-lama jadi letih.

14. Sayangkan anak tangan-tangankan sayangkan
isteri kahwin lagi satu.

15. Kalau padi katakan padi, tidak aku ternanti-
nanti, kalau sudi katakan sudi, kalau tak
sudi.....boleh blah.......

16. Harapkan pagar, pagar pun tak boleh harap.

17. Tempat jatuh lagikan dikenang inikan pula
tempat kena saman.

18. Hujan emas dinegeri orang, hujan batu dinegeri
sendiri, kalau macam tu lebih baik tak payah hujan.

19. Biar lambat asalkan perlahan.

20. Kalau tiada rotan, pelempang ajelah....

21. Habis madu, sepah jangan dibuang merata-
rata.

22. Carik-carik bulu ayam lama-lama jadi bulu
tangkis badminton, pasti ayam kebogelan.

23. Air dicincang takkan putus tapi kalau daging
dicincang tandanya ada kenduri

24. Kerbau berpegang pada tali, manusia
berpegang gunakan tangan....

25. Pinggan tak retak nasi tak dingin, kalau orang
tak hendak tandanya kita tak lawa.

26. Takkan lari gunung dikejar, tapi kalau tak kejar
pun gunung tu takkan lari jugak.

27. Patah tumbuh, hilang report polis.

28. Berapa berat mata memandang, berat lagi ahli
sukan yang masuk acara angkat berat.

29. Sepandai-pandai tupai melompat akhirnya tak
masuk Sukan Olimpik jugak.

30. Kalau ada jarum yang patah jangan disimpan
di dalam peti, buang aje beli jarum yang baru.

31. Kalau ada sumur diladang, boleh hamba
menumpang mandi, kalau ada umur yang panjang,
bolehlah kita kahwin lari.......(nak tak?)

32. Kajang Pak Malau Kajang berlipat, Kajang
hamba makan satay Kajang lagi best......

33. Kalau kail panjang sejengkal, belilah kail yang
panjang sikit.

34. Kalau takut dilambung ombak janganlah
berumah ditepi pantai, buat rumah jauh-jauh sikit
dari pantai la ..

35. Pecah kaca pecah gelas, kalau dah pecah tu
tak reti-reti nak ganti ke...

_________________


PLAYER DOTA YG SUDAH DIKALAHKAN:
BAI
PINTAL
PUMBA
ZARUL
SAHAB
FARID
(haha)
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 8:15 pm

woi!! malik!!
mne ko dapat idea ni sume??
cipet tol...
klaka sungguh..
ko memang penyeleweng sastera terulung r....
Razz
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 8:20 pm

wakakaka...
akuh nk celen Munshi!!

_________________


PLAYER DOTA YG SUDAH DIKALAHKAN:
BAI
PINTAL
PUMBA
ZARUL
SAHAB
FARID
(haha)
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 8:23 pm

hekele...
ko perikse BM form 5 po x lepas...
lagi mau celen munshi...
bla r lu...
kalau berani debat r ngan die.... Arrow
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
+***+PiNtaL+***+
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 304
Age : 25
Location : ++LubAng2 fLy++
HP number : ++0177424142++
Class : ++5sAiNS 3++
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 9:10 pm

ko mmg gampang malik cam syial..
mne ntah dapat bnd lah nie sume..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/pintal
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:18 pm

aku rase die nak buat fahaman baru r...
penyeleweng terkenal btol malik ni...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
+***+PiNtaL+***+
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 304
Age : 25
Location : ++LubAng2 fLy++
HP number : ++0177424142++
Class : ++5sAiNS 3++
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:21 pm

anti penyelewengan..
betTer 2 be a free tinker
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/pintal
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:22 pm

hekele...
poyo gile lu mamat...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
+***+PiNtaL+***+
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 304
Age : 25
Location : ++LubAng2 fLy++
HP number : ++0177424142++
Class : ++5sAiNS 3++
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:23 pm

pebende ko..
btol pe..
sume 2 ajaran sesat..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/pintal
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:24 pm

da r lu...
klau nak gado chatbox yok...
payah r kat sini...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
EatUrMusicX
Tuan President
Tuan President


Male Number of posts : 89
Age : 25
Location : Kota Masai
HP number : 017-7594598
Class : 5 Technical Cempaka
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:35 pm

siol la... klo nak balas2 pantun kt chatbox la wehh...haha..saje je kan.. nk jadik pengetua jusar./..

_________________


PLAYER DOTA YG SUDAH DIKALAHKAN:
BAI
PINTAL
PUMBA
ZARUL
SAHAB
FARID
(haha)
Back to top Go down
View user profile http://experiment5.forumrama.com
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 10:52 pm

mesti r...
maaf tuan presiden..
x buat lagi..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
+***+PiNtaL+***+
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 304
Age : 25
Location : ++LubAng2 fLy++
HP number : ++0177424142++
Class : ++5sAiNS 3++
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   8/3/2008, 11:05 pm

saye pon mntk maap tuan president..
jom ar gdoh kat chatbox..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/pintal
MyNaMeIsSeI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 394
Age : 25
Location : berpindah randah
HP number : +6017744 tekan tekan x dapat..kuang3
Class : da x skola beb!!
Registration date : 2008-03-07

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   9/3/2008, 12:13 am

agak nyer r...
dulu bush ngan sharon serta tony blair kawan karib...
satu skola...
pastu osama, saddam and yasser arafat satu skola...
skola bush lawan skola osama petanque...
pastu skola bush kala...
to yg bush n da gang sakit hati ngan osama serta rakan-rakan beliau....
ap pendapat korg???
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/mysensei
+***+PiNtaL+***+
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 304
Age : 25
Location : ++LubAng2 fLy++
HP number : ++0177424142++
Class : ++5sAiNS 3++
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   9/3/2008, 11:14 am

x gerek2..
cite aq lagi gerek..
kisah nye begini...
al-kisah...............................
ade 2 ekor binatang......
1 ialah kambing (osama)...
1 lagi monyet (bush)
pada suatu masa dahulu, pada abad ke xxxx,
terdapat 2 binatang yang sangat rapat..
si kambing dan si monyet..
mereka selalu bermain bersama..
contoh permainan,, men tarik2 bulu...
huhu
pada sutu hari,, sedang mereka bermain2,,
tetibe lalu lah seekor katak betina yang bernama (mak mok) Twisted Evil ]
si kambing dan si monyet tetibe sahaje terpesona dengan keayuan si katak..
lalu mereka bergaduh..
oleh yang demikian,,
mereka pon bertaruh,,
si kambing bercakap..
klu berani,, yok ar pi cc men red alert..
lalu si monyet rasa tercabar..
mereka pon pergi lah ke cc..
apabila sampai sahaja,,
mereka berasa hampa apabila melihat satu papan tanda..
binatang di larang masuk..
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/pintal
+***+PiNtaL+***+
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI
PEGAWAI PELAJARAN NEGERI


Male Number of posts : 304
Age : 25
Location : ++LubAng2 fLy++
HP number : ++0177424142++
Class : ++5sAiNS 3++
Registration date : 2008-03-08

PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   9/3/2008, 11:23 am

sambungan cerita di atas..

selepas itu,, mereka pon berikhtiar..
mcm mne nie..
akhirnye,,mereka mengguna kan care lme..
iaitu menggunakan isayarat asap..
si kambing menggunakan dunhilL dan si monyet pula menggunakan winston..
mereka pon menyampaikan lah rase hati mereka menggunakan isyarat asap..
malang x berbau apabila si katak hanya dapat bau dunhilL sahaja..
lalu dia pon memilih si kambing sebagai calon hidop nye..
si monyet berasa marah..
lalu mengisytihar kan perang..
lol!
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/pintal
Sponsored content




PostSubject: Re: FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!   Today at 3:42 am

Back to top Go down
 
FAKTA sejarah yang x terdapat dalam buku f4 & f5!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Yang Pei-An (???)
» CHINESE JAMAICAN REGGAE PIONEERS
» I LOVE FLOWERS!!!!!
» BELAJAR SAHAM-SAHAM LOKAL ( PT ETRADING SECURITIES )

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
EXPERIMENT5 :: SeNarai ForumZ :: :: SESI gelak ketawa ::-
Jump to: